Volg onze bezigheden nu ook via Google+

Gaandeweg ontdekten we dat we minder frequent de blog bijhouden. Dit heeft te maken met de routine van ons dagelijkse leven. Hoeveel Nederlanders schrijven over hun dagelijkse leven? Toch vinden we het belangrijk om kleine en grote dingen te delen. De grote dingen zullen we op deze blog blijven schrijven, maar voor de meer kleinere dingen maken we gebruik van Google+. Wie geïnteresseerd is kan mij een E-mail sturen, waarna je een uitnodiging ontvangt om op die manier ons te volgen.
Aanmelden voor Google+ kan ook via deze link: Google+ aanmelden.

woensdag 23 september 2009

Bezoek Hans (en collega Riens) aan Nederland

Beste mensen,

aan het einde van deze week kom ik voor een 14-daags bezoek naar Nederland. Voor de meesten van jullie komt dit als een verrassing, te meer omdat ons verlof pas in 2010 gepland staat. Toch is het nodig om eerder naar Nederland te komen. De aanleiding voor dit bezoek is overleg met de kerkenraad en zendingsadvies commissie. Op dit moment willen we meerdere zaken met elkaar doorspreken en het lijkt ons niet goed als dit te lang wacht. Overigens komt ook mijn collega Riens de Haan mee, dus we zullen over verschillende zaken van onze werkzaamheden kunnen spreken.

Uiteraard is het niet zo dat we 14 dagen met elkaar aan het vergaderen zijn. Gelukkig is er ook ruimte om familie en vrienden te ontmoeten. maar omdat de tijd beperkt is, zijn die momenten spaarzaam. De ontmoeting met onze familie is inmiddels geregeld, maar met vrienden en kennissen nog niet. Dit houdt verband met mijn agenda in die twee weken. Zoals het er nu naar uitziet hoop ik rond 5-7 october in Delft te zijn (maar 100% zeker is dat nog niet).

Mijn idee is dat ik op een van deze dagen op een plek in Delft afspreek, waar mensen makkelijk naar toe kunnen komen. Het zou fijn zijn als we elkaar kunnen ontmoeten en weer wat bij kunnen praten. Maar pas in de loop van de volgende week weet ik hier meer over en hou jullie nog op de hoogte.

Wie mijn 'oude' mobile telefoonnummer nog heeft bewaard, kan mij vanaf vrijdag bereiken. Wie mijn nummer niet meer heeft, kan mij een berichtje (E-mail) sturen, dan geef ik mijn nummer voor alsnog (ik zet het liever niet op de weblog).

Wel, tot zover voor nu. Ik hoop op een goede reis en tijd in Nederland en… hopelijk tot ziens!

1 opmerking:

wim de vries zei

Beste Hans, Gods zegen gewenst in het overleg over de huidige stand van zaken in Afrika en toekomstig beleid. Goeie tijd met familie en vrienden. Doe de groeten aan Max! Goeie reis alvast. Groet, Wim de Vries