Volg onze bezigheden nu ook via Google+

Gaandeweg ontdekten we dat we minder frequent de blog bijhouden. Dit heeft te maken met de routine van ons dagelijkse leven. Hoeveel Nederlanders schrijven over hun dagelijkse leven? Toch vinden we het belangrijk om kleine en grote dingen te delen. De grote dingen zullen we op deze blog blijven schrijven, maar voor de meer kleinere dingen maken we gebruik van Google+. Wie geïnteresseerd is kan mij een E-mail sturen, waarna je een uitnodiging ontvangt om op die manier ons te volgen.
Aanmelden voor Google+ kan ook via deze link: Google+ aanmelden.

donderdag 22 november 2007

Seth knapt wat op, maar nog wel kleine oogjes.

Om 7.15 uur werd Seth vanmorgen wakker. Het eerste wat hij zei was: ‘ik ga nooit meer post uit de brievenbus bij het hek halen.’ Gevolgd door: ‘ik heb dorst en trek in eten.’ En dat was logisch, want hij had sinds zijn ontbijt van de vorige dag niet meer gegeten of gedronken.
Met een nog wit koppie en een beetje verhoging zit hij nu even televisie te kijken.

Vannacht heb ik, Eefke, verschillende keren gedroomd en ben diverse keren met een kind met een gapende wond naar het ziekenhuis gereden. Ik ben erg blij dat vandaag het beveiligingsdraad met de ‘zogenaamde scheermesjes’ door de verhuurder zal worden weggehaald.

Iedereen bedankt voor jullie reacties en gebeden.

1 opmerking:

Unknown zei

Eef,je bent een kanjer,maar ook zo kwetsbaar,zeker hier in zo'n situatie,
veel goede moed en liefs in deze, sterkte ook met alle dromerij.Meis,kop op hoor, Hug, Matthea.