Volg onze bezigheden nu ook via Google+

Gaandeweg ontdekten we dat we minder frequent de blog bijhouden. Dit heeft te maken met de routine van ons dagelijkse leven. Hoeveel Nederlanders schrijven over hun dagelijkse leven? Toch vinden we het belangrijk om kleine en grote dingen te delen. De grote dingen zullen we op deze blog blijven schrijven, maar voor de meer kleinere dingen maken we gebruik van Google+. Wie geïnteresseerd is kan mij een E-mail sturen, waarna je een uitnodiging ontvangt om op die manier ons te volgen.
Aanmelden voor Google+ kan ook via deze link: Google+ aanmelden.

dinsdag 29 juli 2008

Baaie dankie van Seth

Hoi allemaal,

Van de week kregen ik en pappa een pakje binnen over de post. Dat was nog voor onze verjaardag! Voor mij zaten er hele mooie stickers in (en pappa kreeg manchetknopen). Dus eigenlijk ben ik nog steeds een beetje jarig!



Ik heb een leuk feest gehad met mijn vrienden van school en uit de straat. Iedereen mocht zich verkleden. Pappa heeft ze allemaal op de foto gezet. Die foto mocht mee in een zelfgemaakt fotolijstje. Dat hadden wij in Nederland ook eens op een ander verjaardagsfeestje van mij gedaan. Toen ik daar aan terugdacht moest ik even huilen, want ik mis mijn oude vrienden in Nederland wel. Maar mijn vrienden hier zijn ook leuk. Mamma en ik hadden een hele grote draak gemaakt en die hing met allemaal ballonnen (op zijn lijf ) in de kamer. Die ballonnen moesten wij met een blinddoek om, doorprikken met een zwaard. Wij hebben ook een wedstrijd gehouden met pijl en boog. Dat vonden sommige kinderen best moeilijk.



Ik heb ook getrakteerd op school. Een paar lieve mevrouwen uit de kerk uit Kampen hebben wel meer dan 30 klompjes (aan een sleutelhanger) naar ons gestuurd en ook allemaal Hollandse vlaggetjes. Samen met mamma heb ik allemaal mini kruidcakes gebakken en daar de klompjes op vastgeprikt. De kinderen vonden het leuk, maar de “teachers”op school ook. Die wilden ook wel allemaal zo’n klompje.



Nu ben ik eindelijk zeven jaar en moet ik weer bijna een jaar wachten voor mijn volgende verjaardag… pfff. Maar ik heb wel een leuk feest gehad en veel leuke kaarten en cadeautjes. En nu kreeg ik telefoon uit Nederland! Dankjewel allemaal!

Seth

1 opmerking:

Cobie Vel Tromp zei

Hoi Seth
vanavond lazen we pas over jouw verjaardag feestje, hoe dat kan weten we niet, maar het is wel een heel leuk verhaal geworden hor en een leuke klompentraktatie, ja verkleed kennen we je wel,dat is je leukste spel toch??
dikke kus opa Bert en oma Cobie