Volg onze bezigheden nu ook via Google+

Gaandeweg ontdekten we dat we minder frequent de blog bijhouden. Dit heeft te maken met de routine van ons dagelijkse leven. Hoeveel Nederlanders schrijven over hun dagelijkse leven? Toch vinden we het belangrijk om kleine en grote dingen te delen. De grote dingen zullen we op deze blog blijven schrijven, maar voor de meer kleinere dingen maken we gebruik van Google+. Wie geïnteresseerd is kan mij een E-mail sturen, waarna je een uitnodiging ontvangt om op die manier ons te volgen.
Aanmelden voor Google+ kan ook via deze link: Google+ aanmelden.

woensdag 18 juni 2008

Max rolt er goed doorheen!

Hey ik dacht dat ik ook maar eens een keer moet schrijven.

Ik wou graag vertellen hoe me examens zijn gegaan. Nou het was eigenlijk echt wel hard leren en veel werken.
Je hebt van alle vakken een examen, dat over het laatste half jaar gaat.

Ik ben 5 weken voor de examens gaan studeren en het nu is het allemaal afgelopen. Het duurt lang voor dat je ook maar een beetje weet waar het over gaat, en het word al heel snel saai. Maar gelukkig heb ik ook nog een extra leerraar die bij me tuis komt en me helpt.

Maar de examens zijn ook wel weer een beetje leuk want je bent maar een uur op school. Als je een maal bezig bent moet je hard door werken want je tijd gaat heel snel op (ik kreeg wel een kwartier extra).

Ik heb nu ook de meeste resultaten terug en het is nog geen eens zo slecht gegaan. En ik heb de meeste vakken wel gehaald.

Max.

6 opmerkingen:

Bert Vel Tromp zei

Juppie!! Max, gefeliciteerd. Wij hebben veel aan je gedacht en zijn met jou blij dat het er allemaal goed uit ziet!
Als je alles weet schrijf het dan even op een mailtje aan ons.
En krijg je nu vakantie?
Geniet ervan hoor. Leuk dat jullie de tafeltennistafel weer hebben gepakt, dat plekje achter buiten bij de badkamer en jou kamer is daar net goed voor.
Een hartelijke groet van ons en ook aan je broer en ouders!!!!
Doei!!

Unknown zei

he Max, goed van je . Leuk dat het allemaal zo goed gaat. Je hebt er hard voor gewerkt. Geniet van je rust.

groeten,
Erna

Anoniem zei

Hé Max!Goed gedaan joh!
Nickée gaat ook goed op school, maar Tess maakt het erg spannend.Nog 2 weken stressen voor haar(en ons) en dan weten we meer.
Groetjes uit een regenachtig Nieuw Lekkerland.Martin, Carina, Nickée en Tess

Unknown zei

Ha die Max,SUPER joh, wat fijn.Het is zo te lezen een hele kluif geweest,[ had je beter aan Madou kunnen geven, haha }. We bidden iedere dag voor je en we zijn blij dat het goed af lijkt te lopen.En nu vakantie dan??, zou lekker zijn he.Wij hebben over twee weken vakantie , Mark heeft nog een toetsweek te gaan, maar dat zal wel lukken denken we.
Veel succes en plezier en doorzettingsvermogen joh, groetjes, Matthea.

Anoniem zei

He Max,
Fijn dat het zo goed gaat. Het is een grote stap die jij hebt moeten maken, en jij doet het geweldig! Jij bent een kanjer.

Groetjes
Elma

Anoniem zei

Hey Max!

Een beetje late reactie maar..
Super dat je ook wat op de weblog schrijft, dat is echt leuk om te lezen!
Gelefeliciteerd met het behalen van je examens, zal allemaal niet meevalllen maar je doet het toch maar weer! Super

X