Volg onze bezigheden nu ook via Google+

Gaandeweg ontdekten we dat we minder frequent de blog bijhouden. Dit heeft te maken met de routine van ons dagelijkse leven. Hoeveel Nederlanders schrijven over hun dagelijkse leven? Toch vinden we het belangrijk om kleine en grote dingen te delen. De grote dingen zullen we op deze blog blijven schrijven, maar voor de meer kleinere dingen maken we gebruik van Google+. Wie geïnteresseerd is kan mij een E-mail sturen, waarna je een uitnodiging ontvangt om op die manier ons te volgen.
Aanmelden voor Google+ kan ook via deze link: Google+ aanmelden.

zondag 17 februari 2008

Nachtopname Pietermaritzburg

4 opmerkingen:

Unknown zei

Volgens mij is deze mooie romantische foto genomen vanaf de heuvel waar jullie huis op staat,toch???, geniet er maar van.Ik hoop echt dat jullie op en top bij komen nu jullie weer tussen je eigen spullen terecht bent gekomen.
Doe ik ook bijv. van de prachtige luchten die er hier 's avonds zijn hoor, mooi rood, schitterend.Jullie weten niet wat jullie missen haha.
xxxxMatthea.

Unknown zei

Trouwens...een nachtopname, NU begrijp ik waar jullie zo moe van zijn.............'s nachts moet je slapen hoor, niet vergeten, haha.Matthea again.

Bert Vel Tromp zei

Ik denk dat Hans de fotograaf is geweest of niet soms?
Een heel mooi plaatje. Is dat een verlicht raam van jullie eigen huis?
Het geheel is fototechnisch goed doordacht! Wij zijn benieuwd naar alle mooie die jullie inmiddels hebben gemaakt.
Bij leven en welzijn; tot ziens!
(o)ma en (o)pa

Anoniem zei

Lieve Hans en Eefke en kids.
Leuk om te lezen, Sinterklaas in Afrika. Zal allemaal wel wennen zijn, maar ach, alles went, toch? Volgend jaar weten jullie niet beter. We blijven jullie volgen, maar of we elke keer een berichtje achter laten..... :-)

Liefs en knuffels van
Bert, Carla, Rob & Jelle Molenaar