Volg onze bezigheden nu ook via Google+

Gaandeweg ontdekten we dat we minder frequent de blog bijhouden. Dit heeft te maken met de routine van ons dagelijkse leven. Hoeveel Nederlanders schrijven over hun dagelijkse leven? Toch vinden we het belangrijk om kleine en grote dingen te delen. De grote dingen zullen we op deze blog blijven schrijven, maar voor de meer kleinere dingen maken we gebruik van Google+. Wie geïnteresseerd is kan mij een E-mail sturen, waarna je een uitnodiging ontvangt om op die manier ons te volgen.
Aanmelden voor Google+ kan ook via deze link: Google+ aanmelden.

woensdag 20 juni 2007

Voorlopige datum afstudeervoordracht

Beste mensen,

Vanmiddag kreeg ik bericht van mijn hoogleraar. Omdat mijn afstudeerscriptie aan het einde van het schooljaar klaar is, was het lastig om examinatoren te vinden (die niet voor de zomer op vakantie zouden zijn).

Uiteindelijk ziet het ernaar uit dat de voordracht vóór de zomer kan gaan plaatsvinden. Onder voorbehoud dat de scriptie wordt goedgekeurd natuurlijk! De voordracht staat D.V. gepland op maandag 9 juli om 15.00 uur in de aula van de TUK aan de Broederweg 15.

De voordracht is openbaar en dus een ieder die dit wil bijwonen is bij dezen uitgenodigd. Tijdens de voordracht is het mogelijk om vragen naar aanleiding van mijn scriptie vragen te stellen. Wie belangstelling heeft kan een exemplaar bij mij aanvragen. Stuur mij dan een aanmelding via deze link: scriptie.
(In verband met vermenigvuldiging is het handig om dit zo spoedig mogelijk te doen.)

Hartelijke groet,
Hans

Geen opmerkingen: