Volg onze bezigheden nu ook via Google+

Gaandeweg ontdekten we dat we minder frequent de blog bijhouden. Dit heeft te maken met de routine van ons dagelijkse leven. Hoeveel Nederlanders schrijven over hun dagelijkse leven? Toch vinden we het belangrijk om kleine en grote dingen te delen. De grote dingen zullen we op deze blog blijven schrijven, maar voor de meer kleinere dingen maken we gebruik van Google+. Wie geïnteresseerd is kan mij een E-mail sturen, waarna je een uitnodiging ontvangt om op die manier ons te volgen.
Aanmelden voor Google+ kan ook via deze link: Google+ aanmelden.

zondag 19 juni 2005

zondag 19 juni

Hallo, lieve mensen, we zijn op Londen geland. Het was een geweldige ervaring. De jongens (lees: Max) waren heel enthousiast!!!!!! Nu maak ik gebruik van een Internet terminal op Heathrow, met een te koude airco in mijn nek.

We hadden een uur vertraging op Schiphol, maar gelukkig hadden we het advies gekregen om een vlucht eerder te nemen. Dit uit voorzorg. Om 21.30 staat de vlucht naar Johannesbrug gepland.
We zijn al wel wat moe. Wat een excitement! Mijn tijd is bijna op, dus groet ik jullie allen. We hopen dat de jongens straks snel slapen,
Groet, Hans

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Hans en Eef, MAx en Ridder Seth
Wat leuk om nu eens op de website van een ander te kunnen reageren. Ik ben heel benieuwd naar jullie eerste indrukken. Heb al wel vernomen dat jullie een enerverende reis hebben gehad.
Groeten Gerrit en Carla