Volg onze bezigheden nu ook via Google+

Gaandeweg ontdekten we dat we minder frequent de blog bijhouden. Dit heeft te maken met de routine van ons dagelijkse leven. Hoeveel Nederlanders schrijven over hun dagelijkse leven? Toch vinden we het belangrijk om kleine en grote dingen te delen. De grote dingen zullen we op deze blog blijven schrijven, maar voor de meer kleinere dingen maken we gebruik van Google+. Wie geïnteresseerd is kan mij een E-mail sturen, waarna je een uitnodiging ontvangt om op die manier ons te volgen.
Aanmelden voor Google+ kan ook via deze link: Google+ aanmelden.

woensdag 8 juni 2005

Zijn jullie er klaar voor?

Lieve mensen,

Ja we zijn er klaar voor, maar nee nog niet alles is geregeld. Op dit moment is dit de meest gestelde vraag. Bij deze een korte update over de ontwikkelingen. Afgelopen week hebben we de vaccinaties gehaald, nee weekje met dikke armen gelopen. We zijn trots op de jongens, ook Seth. Want hij klonk heel stoer totdat er geprikt moest worden. Maar als geen ander kan hij de knop omzetten en gaf geen kik!
Max kan niet wachten op de reis. hij kijkt er erg naar uit. Hij heeft zich voorgenomen om de hele vakantie op zijn buik in de tuin te gaan liggen. Opzoek naar hagedissen. Wel schrok hij van de opmerking van de arts op het vaccinatiebureau: 'ga niet in kleine stilstaande meertjes spelen, want daar kan een wormpje leven die in luttele seconden onder te teennagel kruipt.' De rest laat zich raden...
De tickets zijn besteld, maar naar kampen gestuurd! Dat is niet echt handig. Gelukkig moeten wij donderdag 9 juni er naar toe. Dan gaan we spreken over de studie het komende jaar. Het is de bedoeling dat ik in één jaar een masters (dit is een nieuwe term in het onderwijs) ga doen. Ik vind het heel spannend wat er van mij gevraagd gaat worden. De eis die gesteld is, is dat ik als predikant moet worden uitgezonden. Daar moet het een en ander op afgestemd gaan worden.
Eefke is heel druk bezig geweest met de voorbereidingen. We hebben haar uurtjes globaal bijgehouden, maar er zit al meer dan een week werk in. Even dit regelen, even bellen, uitzoeken, ga zo maar door. Waarschijnlijk zal de rust pas in het vliegtuig terug keren. Want, ja dan valt er niets meer te regelen.
Hans heeft inmiddels ook contact gemaakt met Afrika. Daar is er een commissie van wijze mannen: de TC. Dit zijn de predikanten van het gebied waar gewerkt wordt. Afgelopen week heb ik de voorzitter van gesproken. Dit was een heel goed contact, we hebben wat geïnformeerd en iets verteld van onze achtergrond. We kijken er naar uit om elkaar te ontmoeten.
Als laatste, helaas is er nog geen beweging in de ontwikkelingen van de website. Die laat nog even op zich wachten. Bovendien wil ik graag mijn laatste studeervak voor dat we weggaan afronden. Dan volgt alleen nog de scriptie. Dus vervelen doe ik me niet.

Tot ziens.

Geen opmerkingen: